Project: De Ruijter “Muiseum”

Categorie: Eventregistratie en Promotie

Concept: 

De Ruijter stond dit jaar op de 9 maanden beurs met het Muiseum. De 9 maanden beurs is een beurs voor stellen die in verwachting zijn en zodoende bood de Ruijter stellen hier de mogelijkheid om gepersonificeerde geboortemuisje te bestellen. In het Muiseum konden stellen meer te weten komen over de verhalen achter babynamen en konden zij hun eigen verhaal delen.

Filmpjes

De Ruijter vroeg ons om hiervan een reportage te maken en tevens de geboortemuisjes te promoten. Ook filmden we een aantal persoonlijke verhalen van mensen die vertelden waarom ze voor een bepaalde babynaam hadden gekozen.

De filmpjes werd vertoond op de facebook van de Ruijter.

Project: De Ruijter

“lekker thuiskomen”

Categorie:  Branded content

Concept:

Uit onderzoek blijkt dat hagelslag in de top 3 staat van levensmiddelen die Nederlanders meenemen op vakantie. Daarom wilde de Ruijter haar, van vakantie terugkomende, fans verrassen met een De Ruijter-pakket.

Filmpje: 

We maakten een kort verslag waarin 3 familieleden volgende die 3 thuiskomende fans verrassen met een de Ruijter ontbijt

De film werd vertoond op facebook.