Project: Tosti’s & Curry Gewürz

Categorie: Commercial/How to

Concept: 

In de maanden oktober en november staat de lancering van Heinz Curry Gewürz centraal. Om de lancering kracht bij te zetten vind op Facebook de actie “Tostideluxe” plaats, waarbij fans hun beste Tosti recept kunnen insturen en een workshop Tosti maken met Ron Blaauw kunnen winnen.

Filmpjes:

Voor deze actie maakten we 3 snelle promofimpjes waarin Ron Blaauw verschillende luxe tosti’s bereidt binnen een minuut. Het recept wordt van achter naar voren afgespeelt en geeft de filmpjes daardoor een speelse look. Doel van de filmpjes is de actie en uiteraard de nieuwe Heinz Curry Gewürz promoten.

De filmpjes worden op facebook en youtube geplaatst.

Project: Ron Blaauw & Heinz

Categorie: How To & Presentatiefilm

Concept:

In April en mei 2014 hield Heinz de intermediale actie “Zet je burger op de kaart” Waarbij Nederlanders via tv, internet en supermarkten werd gevraagd om het recept van hun favoriete burger te uploaden. De winnaar zou zijn burger op de kaart krijgen in het restaurant van topchef Ron Blaauw.

Filmpjes:

Aanvullend op de actie vroeg Heinz-Nederland ons 3 how- to  filmpjes te maken met topchef Ron Blaauw over het maken van de perfecte burger. We verzorgde de gehele productie van inhoud tot keukenstudio.

De filmpjes werden vertoond op Facebook en Youtube en werden uiteindelijk ook nog voor Heinz-België gebruikt.

Project:  Heinz Foodflirting

Categorie: Branded Content & Eventregistratie

Concept:

Liefde gaat door de maag. Dat bewees het onderzoek wat Heinz liet uitvoeren bij de introductie van Heinz Culinair Ketchup. Wat iemand klaarmaakt voor een ander zegt veel over iemands persoonlijkheid en dus ook veel over een mogelijke liefde.  Om de resultaten in een live-situatie te testen bracht Heinz een groep vrijgezellen bij elkaar voor een culinaire blinddate.

Filmpje:

Wij legden dit foodflirting event vast en lieten hierbij de spanning en romantiek van de blinddates de boventoon in de film voeren.  Daarbij introduceerden we Heinz Culinair. De film werd gebruikt voor Facebook en Youtube.

Project: Heinz Movement

Catagorie: Promotie & Short Docu

Concept: 

In 2013 begon Heinz aan een interne campagne om de Heinz Movement bij het eigen personeel onder de aandacht te brengen.  De Heinz Movement is opgericht om medewerkers van Heinz te stimuleren zelf meer te sporten en anderen daarin mee te nemen. Zo kunnen medewerkers voor initiatieven die beweging in onze samenleving stimuleren funding krijgen vanuit Heinz.

Filmpjes:

Voor het lancerings -evenement namen we 2 filmpjes op. In het eerste filmpje volgen we Imo Muller, een Heinz-medewerker, tijdens zijn marathon training. Hij doet een oproep vanuit Heinz zelfs. In het andere filmpje volgen we Marko Koers, de ex-olympier op de 800 meter. Hij benadrukt het belang van de movement als sportman.

De film werd intern uitgezonden op het lanceringsevenement van Heinz en binnen het intranet van het bedrijf.

Project: Firma Pickels & Heinz

Categorie: Promotiefilm

Concept & Film:

Firma Pickles in Utrecht is een Hamburger & Wine concept waarin Heinz een belangrijke rol speelt als ondersteunende partner. Heinz vroeg ons om een film over deze samenwerking te maken voor salesgebruik. De film moest worden ingezet om andere ondernemers te interesseren voor een vergelijkbare samenwerking met Heinz.

De film wordt ingezet door de salesafdeling van Heinz. Tevens werd hij in aangepaste (consumenten) vorm getoond op Heinz’  facebook.