Project: KC “Vleugje fantasie”

Categorie: Eventregistratie & Promotie

Concept:

In de zomer van 2014 lanceerde Karvan Cevitam de Campagne “Met een vleugje fantasie is het elke dag zomervakantie”. Om deze campagne te promoten voerden zij samen met PR-stunt een onderzoek uit om het belang van zomervakantie aan te tonen. Uiteraard bleek de zomervakantie een onmisbaar rustmoment in het leven van hen die een druk werkend bestaan hebben. Omdat je nu eenmaal niet altijd op vakantie kunt, besloot Karvan Cevitam de zomervakantie naar de hardwerkende Nederlander te brengen. En wel naar het WTC. Met een zomerse cocktailbar en een exotische vergadercabana.

Filmpje:

Karvan Cevitam vroeg ons om het evenement te registreren en tevens het Karvan Cevitam zomergevoel goed neer te zetten. Het filmpje werd vertoond op de Facebook van Karvan Cevitam.

Project: Karvan Cevitam 0% 

Categorie: Social interactions

Concept:

Karvan Cevitam lanceerde in november een suikervrije variant van hun product. Hierin wordt de natuurlijke suikervervanger Stevia gebruikt. Vanuit de facebookcommunity kwamen er veel vragen van consumenten over dit nieuwe product.

Filmpjes:

Om  de consumenten meer duidelijkheid te verschaffen over Karvan Cevitam 0% en het gebruik van Stevia maakten we 3 uitlegfilmpjes met een voedingsdeskundige van Karvan Cevtiam. Hierin werden de belangrijkste vragen beantwoord. Om de uitleg kracht bij te zetten werd ook een extra animatielaag over de filmpjes gelegd.