Skip to main content

Project: Heinz Movement

Catagorie: Promotie & Short Docu

Concept: 

In 2013 begon Heinz aan een interne campagne om de Heinz Movement bij het eigen personeel onder de aandacht te brengen.  De Heinz Movement is opgericht om medewerkers van Heinz te stimuleren zelf meer te sporten en anderen daarin mee te nemen. Zo kunnen medewerkers voor initiatieven die beweging in onze samenleving stimuleren funding krijgen vanuit Heinz.

Filmpjes:

Voor het lancerings -evenement namen we 2 filmpjes op. In het eerste filmpje volgen we Imo Muller, een Heinz-medewerker, tijdens zijn marathon training. Hij doet een oproep vanuit Heinz zelfs. In het andere filmpje volgen we Marko Koers, de ex-olympier op de 800 meter. Hij benadrukt het belang van de movement als sportman.

De film werd intern uitgezonden op het lanceringsevenement van Heinz en binnen het intranet van het bedrijf.

Klant: Heinz
Producent: Het Amsterdams Filmbedrijf